Nedenfor kan du se nogle af de oftest stillede spørgsmål vores kunder har. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Kan jeg være sikker på, at mit dokument bliver gennemgået af en advokat?
Du modtager ikke noget dokument, før du har talt med en advokat. Vi vil gerne sikre os, at dokumentet får præcist den virkning, som du ønsker. Der vil derfor altid være en advokat inden over.
Er det sikkert at modtage dokumenterne med posten?
Ja, vi sender altid krypteret. Og vi overholder i øvrigt persondatalovgivning. Det betyder blandt andet, at vi løbende sletter personfølsomme oplysninger.
Hvad nu hvis jeg udfylder en blanket men fortryder?
Så meddeler du os bare, at du alligevel ikke ønsker at bliver kontaktet af en advokat.
Når vi modtager de svar, som du har indtastet i vores formularsystem vil du blevet kontaktet af en advokat, der gennemgår oplysningerne med dig. Derefter laver advokaten en ordrebekræftelse og sender den. Først når du har godkendt den, er der indgået en aftale om udfærdigelse af et dokument.
Du kan således nå at fortryde helt indtil du har modtaget dokumentet.
Hvad hvis jeg skal have mit testamente opdateret?
Så skal du stadig udfylde vores formular. Når du bliver kontaktet af en advokat, skal du oplyse, at du ønsker dit gamle testamente opdateret. Advokaten har muligvis brug for at se testamentet for at kunne afgøre, om det er muligt at ændre.
Hvordan med betaling?
Dokumentet skal først betales, når det er færdigudarbejdet. Du vil således ikke modtaget en faktura blot fordi du har udfyldt vores formular.
Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet har brug for at få lavet et dokument. Hvad gør jeg?
Du kontakter os telefonisk og beder om at tale med en advokat. Vi vil aldrig rådgive dig til at få lavet et dokument, som ikke er nødvendigt. Du kan derfor trygt spørge os.